Mis on e-kyla?
Üliõpilasküla elektroonilises andmebaasis E-kyla saab hallata kõike lepingu ja avaldusega seonduvat, jälgida oma arveid, vaadata teateid jms.
E-kyla keskkonda sisenemiseks vajalik kasutajatunnus ja parool saadetakse Teie e-mailile pärast kohataotluse esitamist.
Unustasin parooli või/ja kasutajatunnuse. Mida teha?
Kui unustasid parooli ja/või kasutajatunnuse, siis sul on võimalik E-kyla lehel genereerida endale uus kasutajatunnus/parool.
- Mine E-kyla avalehele ja kliki “Unustasite parooli?”.
- Sisesta oma e-mail (peab olema sama, mille esitasid koha taotlemisel) ja tekst kõrvalolevalt pildist. NB! “KASUTAJA” VÄLI JÄTA TÜHJAKS!
- Kliki nupule “Muuda salakood”. Seejärel saate e-kirja uue kasutajanime ja parooliga pealkirjaga “Teile on saadetud e-Kyla süsteemi salasõna”.
- Logi E-kyla keskkonda sisse uue kasutajanime ja parooliga.Kui tekkis probleeme kasutajanime ja parooli genereerimisega või ei ole võimalik endiselt sisse logida, siis saatke meile kiri aadressile info@campus.ee.
E-kyla keskkonda on võimalik siseneda ka ID-kaardiga.
Arvete ja teadete leidmine E-kylast
1. Logi E-kyla keskkonda sisse
Logi E-kylasse kasutajanime ja parooliga või ID-kaardiga siit.
2. Vasakust tulbast vali “Üürniku arved”
Sealt näed üürilepingu arved (viimased neist on viimase kuu omad).
3. Saadetud teated
Üliõpilasküla poolt saadetud teateid on võimalik näha E-kyla keskkonnast. Teadete lugemiseks kliki “Teated” menüüle.
4. Teate avamine
Selleks, et teadet avada, tuleb klikkida teate pealkirjale. Teatele E-kyla keskkonna kaudu vastata ei saa. Teated saadetakse ka e-mailile, mille kaudu saab saadetud teatele vastata.